Welcome the all blogger yg dah pun singgah sini..
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

:: Agenda Bersama Bonda ::

Bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah, kerja2 abah tuk wat pagar kayu kat umah hampir selesai..punyalah lama, abah wat sendiri, dgn bos (my only one brother)...dari aku mula start study bulan mac, and sekarang hampir siap, tadi aku tolong abah mengecat tiang pintu pagar dgn ibu..huhuhu..

aku menang! yeay! sebab?? aku siap dulu...ngeh~~ adik menang :D anyway, story sikit sal diri aku yg dah nak start bulan ramadhan ni..ada ke org nak amik tau?? arh! biaq pi la, aku nk cita ja..nk tau baca, xmau gi umah mak jah > . <

ni tiang2 pagar, abah punya ^ _ ^


puasa ganti? dah settle...yang sunat2?? insya Allah dlm proses merajinkan diri, insya Allah...semoga Allah kurniakan kekuatan and cekalkan hati ni tuk berdepan dgn hari2 yg mendatang...

planning dgn my bonda??? actually jenuh la aku mintak izin dgn parents nk kerja la knonnya, tapi abah tak bagi = . = tp aku tau, abah tak bagi mesti ada hikmahnya..then you all know what?? my bonda ajak bisnes kuih raya..hehehehe > . < tgn aku memang tak mahir, tolong bolehla..

takpe, planning dah ada, semangat pun dah mula menjalar kt saraf2 ni..cuma bahan je tak ada lagi ni..nk guna ramuan apakah?? haaaaa, itu yg menjadi mslhnya sekarang..nk cari buku resepi kat kedai, mahal ibu kata > . < cari kt internet, keluar merepek2...eeerrmmm  = . = sabor je la...

ni la tiang pagar rumah abah yang dah siap ^ _ ^ wweeee....!


takpe, adik semangat dah ni ibu, moh ler kitew! hehehehe...anyway, pray for my sucees mencari pengalaman and membuat kuih, ha! doakn juga kita jadi pandai buit kuih, untung2 nnti dah kawin tahu nak buat kuih untuk suami > . < berangan tak sudah! hahahaha...

ok2...i'll stop here k, continue later you alls ^ _ ^ daaaa, salam..

nota kaki : cukup untuk saat ini, aku betul2 dah putus berharap dengan kamu, Mr. double S :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...