Welcome the all blogger yg dah pun singgah sini..
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

:: Kali Pertama ::

Bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah, baru ahad semalam bersamaan 8 Julai 2012, Allah izinkan aku and kawan2 selesai menjawab paper untuk semester pertama kami... nak tahu kenapa tajuk entry ni kali pertama??? 

sejujurnya, hehehehe...tahun ni banyak benda yang berlaku dalam hidup aku yang bila benda tu berlaku, akan terpacul lah dari bibir aku mcm ni " pertama kali dalam hidup aku.....bla..bla..bla..." nak share??? aish..mane boleh..hehehe...ada certain part je aku nk share..

ni la sayang2 saya msa semestar satu...


kalau sebelum ni masa stpm, sebelum real exam mesti akan ada percubaan or peperiksaaan kecil, at least kita dh get ready dgn soalan yang bakal muncul tp seriously, belajar kt universiti ni xde satu exam kecil pun yg akan aku tempuh sebelum final..tak sama situasinya..ha? test dlm kelas??

tu lagi la mengarut, masih leh tiru2...aiyyya! bkn wa ta mau belajar maaa, tapi itu exam ar, buat wa manya takot woo....begitulah hatiku berbisik kecil dan bunyi seakan kelakar hanay kerana nk sedapkan hati supaya steady n tenang....

mungkin untuk peringkat awal agak tak berapa ready, tp aku dah tahu cmne cara nk belajar lepas ni..alhamdulillah, semoga kawan2 yang lain dapat kejayaan :) yang paling buat aku best masa exam kat universiti ni, tempat duduk tak tetap..ikut suka hati la nak duduk mana pun, asal dapat jawab ^ _ ^

 teman sebilik yang banyak dengar aku berleter hari2....


wwweeeeee! totally different masa kt school dulu..hello! wake up please, where are you now?? ok2..aku mula sedar dari angan2 mat jenin yang tak sudah..hehehehe, anyway, thanks a lot to my class rape, who?


baik tu dia ni, ayu, sopan santun, berbudi bahasa, manis, sedap mata memandang, ambuih! puji lebih nampak??? hahahaha...saja, memang layak pun pujian tu untuk dia :) ok..

nota kaki : semester 1--> aku dah mula mengenal erti ujian hidup ni and semua tu wat aku jadi lebih matang...matang ker??? = . =' yela..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...