♥ Adik Sayang Abah ♥

Assalamualaikum w.b.t.

Bismillahirrahmanirrahim...

pada tarikh 16 Februari 2012 bersamaan 23 Rabiul Awal 1433 Hijrah...
dengan berbangga dan berbesar hati, fatin selaku anak bongsu kepada Encik Jamadi ingin mengucapkan, Selamat hari lahir abah! 


i am really proud to have a father like you...
satu pesan abah yang fatin akan ingat sampai bila...

jaga aurat

kalau orang bagi tahi kat kita, balaslah dengan bunga yang wangi

abah! thank you so much! 
Ya allah..terima kasih untuk anugerah Mu ini



p/s : tadi abah tanya kat fatin, "kawan" ko tak datang, dah lama tak datang??? ^ . ^ 
fatin malulah bila abah tanya macam tu > . <

6 comments:

  1. waalaikumsalam, slmt ulangtahun kelahiran abah, eh silap! pakcikkk :) smga pnjg umo dn murah2 rezeki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...thanks for wish my dad jugak, insya Allah amiin ^ . ^

      Delete
  2. hepi birtday 2 abah kome, moge dimurahkan rezeki..n mendapat cucu cicit yg baik2..hee~

    p/s: istilah "kawan" selalu digunekn..haha..samelaa dgn teman..hee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, insya Allah, cucu dah nak masuk tiga, tp giliran sy belum lagi > . < huhuhu..... betul2.."kwawan" itu bhsa yg agak sopan kan?? hehe..

      Delete
  3. selamat hari lahir abah..hehehe..kim salam kat pakcik jamadi ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe...thanks leha ^ . ^ insya Allah nnti jay smpaikn ea :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...