♥ Tuan Tanah ♥


Menjawab salam itu satu kewajipan bagi orang muslim J

“Seiring waktu berlalu, tangis tawa dinafasku, hitam putih dihidupku, jalan ditakdirku…
Tiada satu tersembunyi, tiada satu yang terlupa, segala apa yang terjadi engkaulah saksinya…”
( Opick feat Amanda )

“ Ku menanti saat sianr mentari, ku menanti cahaya dalam hati, ingin ku gapai bintang yang gemerlapan, agar terang, jiwa yang kegelapan, ingin ku hapus semua rasa mencengkam ini, hanya pada Mu ku meminta, aku pasrah…”
( Farawaheeda )

Membebel lah cik puteri ni mcm mak yong..sudah2…siapa puteri? Cet, perasan je nak jadi puteri..hey! bangu dari fantasimu lah cik fatin, tak akan yang mampu mengubah diri kau menjadi puteri walau kau cantik mana pun, walau kau cerdik manapun, walau kau pandai masak sekalipun, Allah tak pandang kau dari rupa.. tapi Allah pandang hati kau..ingat tu!
Nak tengok mcm mane rupa aku lau berangan? Mcm ni à



Ok stop it! *terjaga dari fantasi yang melekakan*

Nama : Fatin… what a short name lah! Simple what..senang bakal suami nak akad nikah nanti ( ^ . ^ )
Ayah : Jamadi + Ibu : Jamaah à memang ditakdirkan jodoh J namapun hamper sama..
Umur : 20 tahun ( 14 Nov 2011 ) 9 hari  ( 23 Nov 2011 )
Hahahahahahahahahaha J
Asal : pindah randah saje dari dulu, ada la dlm 5 daerah yg berlainan, tp bukan negeri tau!
Kuala SelangoràLadang air Manis (Sabak Bernam) à Parit 1 Timur (Sg Bsr)à Taman Padu Permai (Sg Bsr) à last destinantion! Tanjung Karang mali maaaaaaaa J

Kecik2 punyalah manja, bongsu! Hahahaha… bak kata abag n kakak2 aku *benyek*
Nak tengok hikayat budak budak ni masa kecik??





Inilah kenyataan dan reality si puteri sekarang J





Hahahahahhaa…idoklah..teman nipu jew J nil ah teman yang sekarang….comot! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...