Welcome the all blogger yg dah pun singgah sini..
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Televisyen itu tidak salah!


Bismillahirrahmanirrahim..


Di pagi hujung minggu, lepas dah siap and ready nak bersarapan dengan family, aku masih lagi di hadapan tv… asalnya volume tv itu kuat, masalahnya puas aku mencari remote control tv untuk slow kn, tp ntah mana hilang pun aku malas nak cari..

So aku decide guna manual yg pakai tekan2  yg melekat kat body tv tu la..tekan punya tekan nak slow, dari volume 15 aku slow la ke 13, tup2 terus jadi kosong…aik??? Aku pelik betul dengan tv ni, bengong dah ke *bisik hati aku*.. tapi aku buat tak tahu je la..

Dah tu aku kuatkan la volumenye pulak, tiba2 pap! Tv nye mati??????????? Pulak dah, bertambah bengong dah aku mase tu, aku ke tv ni yg tak betul, aku pun dah kena tempiasnya.. adeh = .= ‘

Nak slow kan tiba2 terus hilang suara, tak cukup dengan tu, nak kuatkan volume tiba2 mati???!! Aku dah mula panas masa tu..

Tiba2 kak ipar aku gelak, aik?? Aku terus la toleh dia tanya kenapa, rupa2nya remote control tv tu kat abang aku! Dia yang mendajal aku dari belakang! Kurang asam punya abang! Aku pun gelak terkekek2 la sebab dah terkena dgn abang aku yang memang senget macam aku tuh..whops! sory bos J sabarnye la aku..
Mati2 aku ingat aku yang sakit jiwa..naik senget aku dibuat tv tu.. kalau ingat, aku rasa nak tergelak je..

ni la abang aku --->

whops! status : berkahwin



p/s : aku hanya ada seorang abang tu je la, Muhammad Faiz J kami sekepala!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...